Ons centrum Klacht of compliment melden


Wilt u iemand een compliment geven? 

Dan horen wij dat graag van u!


Compliment geven


Heeft u een Klacht?

Bij SGE werken enthousiaste medewerkers die er alles aan doen om goede zorg te leveren in overleg en in samenwerking met u. Toch kunnen er situaties ontstaan waarin u ontevreden bent. Uw kritiek is van groot belang om onze zorg- en dienstverlening te verbeteren daar waar het nodig is. Indien u uw kritiek kenbaar maakt, kunnen wij hierop inspelen. Tevens kunnen wij door uw uiting van kritiek een herhaling proberen te voorkomen. Ons streven is om ervoor te zorgen dat uw klacht wordt verholpen en uw onvrede weggenomen zal worden.
>  Uitgebreide klachtenregeling SGE.


Klacht melden
Uitgelicht
Nieuw telefoonsysteem per 14 december
Nieuw telefoonsysteem per 14 december
Geplaatst: 30 november 2022

Wij willen u informeren dat SGE Strijp per 14 december 2022 over gaat naar een nieuw telefoonsysteem. Dit houdt in dat u als patiënt in een wachtrij komt te staan en geen terugbel verzoek meer krijgt. We blijven u de optie aanbieden voor het aanvragen van herhaalrecepten en annulering van uw afspraak. We hopen dat we u met dit nieuwe systeem beter van dienst kunnen zijn.

Bekendmaking nieuwe naam
Bekendmaking nieuwe naam
Geplaatst: 25 november 2022

SGE en zorggroep DOH gaan vanaf 1 januari 2023 samen verder. Dat gebeurt natuurlijk onder een nieuwe naam!

Digitaal Dichtbij
Digitaal Dichtbij
Geplaatst: 24 november 2022

Via MijnGezondheid.net (online) en via de MedGemak app (mobiel) kunt u makkelijk en snel met ons in contact komen.