Zelf aan de slag MedGemak Informatie


For English, please use Google Translate (in the right corner of this page).

Hoe werkt de MedGemak-app?

Met de MedGemak-app kunt u eenvoudig online uw zorgtaken regelen, waar en wanneer het u uitkomt. Zo kunt u bijvoorbeeld online een vraag stellen aan uw huisarts via een e-Consult. Via de onderstaande button komt u terecht bij een folder met meer informatie over de MedGemak-app én krijgt u informatie over hoe u zich kunt aanmelden bij het patiëntenportaal MijnGezondheid.net (MGN). Om in te loggen heeft u een DigiD met sms-functie en een smartphone nodig.

Folder MedGemak-app




Functies MedGemak-app

Via de MedGemak-app beschikt u over de 3 meeste gebruikte functies:

  1. Afspraak maken*
  2. Een consultvraag stellen
  3. Herhaalrecepten aanvragen

Let op: in verband met de uitbraak van het coronavirus is het online maken van afspraken met uw huisartsenpraktijk op dit moment niet mogelijk. Alle overige online diensten zijn wel gewoon beschikbaar.



U kunt via 'instellingen' op www.mijngezondheid.net de voorkeuren voor e-mails en push-berichten wijzigen. Zo kunt u instellen dat u een melding ontvangt bij een nieuw bericht van uw zorgverlener of zodra de uitslag van een onderzoek bekend is. 
Logt u voor het eerst in MijnGezondheid.net in? Dan staan deze instellingen automatisch uitgeschakeld. U krijgt wel direct de keuze om de instellingen te wijzigen. Mocht u dit op een later moment willen doen, klik dan bovenaan in MijnGezondheid.net op de drie streepjes en klik vervolgens op 'mijn instellingen aanpassen'.


Uitgelicht
Nieuw telefoonsysteem per 14 december
Nieuw telefoonsysteem per 14 december
Geplaatst: 30 november 2022

Wij willen u informeren dat SGE Strijp per 14 december 2022 over gaat naar een nieuw telefoonsysteem. Dit houdt in dat u als patiënt in een wachtrij komt te staan en geen terugbel verzoek meer krijgt. We blijven u de optie aanbieden voor het aanvragen van herhaalrecepten en annulering van uw afspraak. We hopen dat we u met dit nieuwe systeem beter van dienst kunnen zijn.

Bekendmaking nieuwe naam
Bekendmaking nieuwe naam
Geplaatst: 25 november 2022

SGE en zorggroep DOH gaan vanaf 1 januari 2023 samen verder. Dat gebeurt natuurlijk onder een nieuwe naam!

Digitaal Dichtbij
Digitaal Dichtbij
Geplaatst: 24 november 2022

Via MijnGezondheid.net (online) en via de MedGemak app (mobiel) kunt u makkelijk en snel met ons in contact komen.